Behandling af migræne & hovedpine

Mere end 650.000 danskere lider i dag af kronisk migrænehovedpine.

Med ST-behandling får du mulighed for at leve et liv uden svær migræne og hovedpine.

Ny tilgang til forståelse af migræne

I Subliminal Psykologi forklares migræne og kronisk hovedpine som symptomer på forstyrrelser i samspillet mellem sindet, hjernen og nervesystemet.

Denne forklaring baseres på det forhold, at symptomerne på migræne eller hovedpine ofte forsvinder fuldstændigt, eller radikalt mindskes, når man fjerner de såkaldte psykofysiske forstyrrelser med subliminal terapeutisk behandling (ST-behandling).

Har du kroniske smerter i hovedet, så skal du altid kontakte din egen læge!

Migræne og kronisk hovedpine betragtes som konsekvenser af komplekse mentale og neurale processer, der forstyrrer samarbejdet mellem sindet, hjernen og kroppen.

Smerten i hovedet er symptomet; hjernens signalforstyrrelser er årsagen.

Subliminal terapeutisk behandling (ST-behandling) er udviklet til at justere de neurologiske impulser fra hjernen, der fører til øget tryk i hjernen og udvidelse af blodkarrene i hovedet.

Målet med behandlingen er enten at eliminere migræne og hovedpine fuldstændigt eller at reducere symptomerne med mindst 80%.

Fakta om migræne & hovedpine